• Snelle verzending
  • Ruim 10 jaar ervaring
  • Uitsluitend duurzame en hoogwaardige producten
  • Gemiddelde beoordeling: 8.8
  • Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Hoe je je bestelling retourneert, hangt af van hoe deze is bezorgd. Je hebt 30 dagen de tijd, vanaf de datum van ontvangst, om je bestelling te retourneren. Dit kan op de volgende manieren:

    Retourneren via PostNL – Meld je retour eerst aan door een e-mail naar info@woodstories.nl te sturen met daarin je naam, adres, ordernummer en te retourneren product(en). Vervolgens ontvang je van ons het retouradres en kan je het pakket versturen. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

    Retourneren via transport – Alle (onder)vloeren, die te zwaar zijn om als pakket te versturen, komen we bij je ophalen. Meld ook in dit geval je retour aan door een e-mail naar info@woodstories.nl te sturen met daarin je naam, adres, ordernummer en te retourneren product(en). Dan nemen wij contact met je op om een ophaalmoment af te spreken. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

    Hoe ruil ik mijn bestelling?

    Het is helaas niet mogelijk om je bestelling direct om te ruilen voor een ander artikel. Wij raden je aan je bestelling (binnen 30 dagen) te retourneren en het gewenste artikel te bestellen.

    Wat zijn de retourvoorwaarden?

    1. Je hebt een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment van ontvangst om je bestelling te retourneren.
    2. Retourneren is alleen mogelijk als het product compleet is, ongebruikt en (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit. Pak het product dus niet verder uit dan nodig om goed te kunnen beoordelen of je het wilt houden.
    3. Meldingen over beschadigde artikelen dienen zo snel mogelijk, maar het liefst binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden.
    4. Als je besluit je gehele bestelling te retourneren, storten we ook de door jou betaalde bezorgkosten terug. (Let op! Dit geldt alleen wanneer je bestelling via PostNL bezorging is geleverd.) De kosten voor het terugsturen (retourkosten) zijn voor eigen rekening.
    5. Indien verpakkingen van (onder)vloeren zijn geopend of beschadigd, dan kunnen ze niet meer worden geretourneerd. Op deze manier kunnen wij het artikel immers niet meer verkopen.
    6. Is het artikel beschadigd tijdens of na het uitpakken? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor de schade.

    Hoe en wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

    We storten het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug op je rekening, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending. De terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalwijze als die je voor je aankoop hebt gebruikt.

    Kan ik mijn bestelling retour laten ophalen?

    Dit hangt af van hoe je bestelling is bezorgd. Is jouw bestelling via transport bezorging geleverd? Dan komen we het bij je ophalen.

    Wat zijn de retourkosten?

    De retourkosten zijn afhankelijk van de bezorgmethode die is gebruikt bij het leveren van de bestelling. De retourzending dient via dezelfde methode te worden teruggestuurd. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

    BezorgmethodeType bestellingRetourmethodeRetourkosten
    PostNL bezorgingSamples, legmaterialen en onderhoudsproductenPostNL verzending€6,75
    Transport bezorgingAlle (onder)vloerenTransport verzending€50 tot €150

    Hoe weet ik of jullie mijn retour hebben ontvangen?

    Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een retourbevestiging per e-mail. Heb je je retourzending afgegeven bij een pakketpunt van PostNL? Bewaar het verzendbewijs met de bijbehorende Track & Trace code dan totdat de terugbetaling verwerkt is.

    Mocht je 14 dagen na het retourneren van je bestelling nog geen bericht van ons hebben ontvangen, neem dan contact met ons op. Mail naar info@woodstories.nl of bel 06-30043167 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag).

    Waar kan ik mijn factuur vinden?

    De factuur is te vinden in de orderbevestigingsmail. Heb je deze niet meer? Geen probleem, vraag je factuur opnieuw op door een e-mail te sturen naar info@woodstories.nl.