• Snelle verzending
  • Ruim 10 jaar ervaring
  • Uitsluitend duurzame en hoogwaardige producten
  • Gemiddelde beoordeling: 8.8
  • Wat is de levertijd?

    De levertijd van je bestelling is afhankelijk van het type bestelling en de bijbehorende bezorgmethode.

    BezorgmethodeType bestellingLevertijd
    PostNL bezorgingSamples, legmaterialen en onderhoudsproducten1 tot 3 werkdagen
    Transport bezorgingAlle (onder)vloeren1 tot 5 werkdagen
    AfhalenGehele assortiment1 tot 2 werkdagen

    Wanneer je een (onder)vloer bestelt, wordt er na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met je opgenomen om het definitieve aflevertijdstip af te spreken. Heb je ervoor gekozen om je bestelling af te halen? Dan ontvang je een afhaalbericht zodra de bestelling voor je klaarligt.

    Wat zijn de bezorgkosten?

    De bezorgkosten van je bestelling zijn afhankelijk van het type bestelling en de bijbehorende bezorgmethode.

    BezorgmethodeType bestellingBezorgkosten
    PostNL bezorgingSamples, legmaterialen en onderhoudsproducten€5,95
    Transport bezorgingAlle (onder)vloeren€49,95
    AfhalenGehele assortiment€0,-

    In de winkelmand kun je kiezen hoe je wilt dat de bestelling bezorgd wordt en wat de bijbehorende bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent.

    Wat is de status van mijn bestelling?

    Door de drukte in onze webshop kan het zo zijn dat je bestelling later wordt geleverd dan verwacht. Wanneer je voor PostNL bezorging hebt gekozen ontvang je van ons altijd een Track & Trace code om je bestelling te volgen. Heb je onlangs een bestelling geplaatst en wil je graag de status van je bestelling weten? Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag) en wij helpen je graag verder!

    Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

    Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen kan dit binnen 2 werkdagen in Amsterdam. De exacte locatie vind je in het afhaalbericht zodra de bestelling voor je klaarligt.

    Hoe (laat) wordt er bezorgd?

    PostNL bezorging – Wanneer je voor PostNL bezorging hebt gekozen ontvang je van ons altijd een Track & Trace code om je bestelling te volgen. Bezorging: maandag t/m zaterdag tussen 9:00 en 21:30 uur.

    Transport bezorging – Wanneer je een (onder)vloer bestelt, wordt er na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met je opgenomen om het definitieve aflevertijdstip af te spreken. De vervoerder streeft ernaar om de afgegeven leverdatum en bijbehorend tijdvenster te respecteren. Voor een spoedige bezorging vragen wij je de volgende voorwaarden in acht te nemen:

    • Je moet op het bezorgadres aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.
    • Het bezorgadres moet goed bereikbaar zijn via de openbare weg.
    • Zorg ervoor dat de toegang geheel is vrijgemaakt ten behoeve van de levering.
    • De vervoerder kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade aan privé-eigendommen bij de levering.
    • De vervoerder bezorgt je bestelling tot aan de drempel.

    Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

    PostNL bezorging – Als je niet thuis bent op het moment van bezorging doet de bezorger een kaartje bij je in de brievenbus en zal je pakket bij de buren afgeleverd worden. Mocht dit ook niet lukken, dan wordt het naar het dichtstbijzijnde PostNL-pakketpunt gebracht. Je hebt 7 dagen de tijd om het daar op te halen.

    Transport bezorging – Je moet op het bezorgadres aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan neemt de vervoerder contact met je op voor een nieuwe bezorgafspraak. De kosten hiervan zullen in rekening worden gebracht.

    Hoe verander ik mijn bezorgafspraak?

    PostNL bezorging – Als de bestelling is geplaatst, kun je de bezorgdag niet meer veranderen. Vaak kun je het bezorgmoment nog wel wijzigen via PostNL. Ga hiervoor naar https://jouw.postnl.nl/#!/.

    Transport bezorging – Komt het afgesproken bezorgmoment toch niet uit? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag). Dan bekijken we de mogelijkheden om het bezorgmoment te wijzigen. Op de dag dat het bezorgmoment gepland staat is het over het algemeen niet meer mogelijk om dit te wijzigen.

    Mijn bestelling is onvolledig geleverd.

    Als je er na de levering achter komt dat er een artikel mist, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag). Dan sturen wij je zo snel mogelijk het ontbrekende artikel toe of betalen we het aankoopbedrag van het artikel aan je terug.

    Een artikel is verkeerd/beschadigd geleverd, wat nu?

    Als je er na de levering achter komt dat een artikel beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag). Dan zullen wij ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

    Kan ik buiten Nederland laten bezorgen?

    Wij bezorgen in Nederland én België.

    Ik heb een klacht over de bezorging, hoe meld ik dit?

    Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging. Je kunt de klacht aan ons doorgeven via ons contactformulier.