De levertijd van je bestelling is afhankelijk van het type bestelling en de bijbehorende bezorgmethode.
Bezorgmethode | Type bestelling | Levertijd |
---|---|---|
PostNL bezorging | Samples, legmaterialen en onderhoudsproducten | 1 tot 3 werkdagen |
Transport bezorging | Alle (onder)vloeren | 1 tot 5 werkdagen |
Afhalen | Gehele assortiment | 1 tot 2 werkdagen |
Wanneer je een (onder)vloer bestelt, wordt er na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met je opgenomen om het definitieve aflevertijdstip af te spreken. Heb je ervoor gekozen om je bestelling af te halen? Dan ontvang je een afhaalbericht zodra de bestelling voor je klaarligt.
De bezorgkosten van je bestelling zijn afhankelijk van het type bestelling en de bijbehorende bezorgmethode.
Bezorgmethode | Type bestelling | Bezorgkosten |
---|---|---|
PostNL bezorging | Samples, legmaterialen en onderhoudsproducten | €5,95 |
Transport bezorging | Alle (onder)vloeren | €49,95 |
Afhalen | Gehele assortiment | €0,- |
In de winkelmand kun je kiezen hoe je wilt dat de bestelling bezorgd wordt en wat de bijbehorende bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent.
Door de drukte in onze webshop kan het zo zijn dat je bestelling later wordt geleverd dan verwacht. Wanneer je voor PostNL bezorging hebt gekozen ontvang je van ons altijd een Track & Trace code om je bestelling te volgen. Heb je onlangs een bestelling geplaatst en wil je graag de status van je bestelling weten? Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag) en wij helpen je graag verder!
Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen kan dit binnen 2 werkdagen in Amsterdam. De exacte locatie vind je in het afhaalbericht zodra de bestelling voor je klaarligt.
PostNL bezorging – Wanneer je voor PostNL bezorging hebt gekozen ontvang je van ons altijd een Track & Trace code om je bestelling te volgen. Bezorging: maandag t/m zaterdag tussen 9:00 en 21:30 uur.
Transport bezorging – Wanneer je een (onder)vloer bestelt, wordt er na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met je opgenomen om het definitieve aflevertijdstip af te spreken. De vervoerder streeft ernaar om de afgegeven leverdatum en bijbehorend tijdvenster te respecteren. Voor een spoedige bezorging vragen wij je de volgende voorwaarden in acht te nemen:
PostNL bezorging – Als je niet thuis bent op het moment van bezorging doet de bezorger een kaartje bij je in de brievenbus en zal je pakket bij de buren afgeleverd worden. Mocht dit ook niet lukken, dan wordt het naar het dichtstbijzijnde PostNL-pakketpunt gebracht. Je hebt 7 dagen de tijd om het daar op te halen.
Transport bezorging – Je moet op het bezorgadres aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan neemt de vervoerder contact met je op voor een nieuwe bezorgafspraak. De kosten hiervan zullen in rekening worden gebracht.
PostNL bezorging – Als de bestelling is geplaatst, kun je de bezorgdag niet meer veranderen. Vaak kun je het bezorgmoment nog wel wijzigen via PostNL. Ga hiervoor naar https://jouw.postnl.nl/#!/.
Transport bezorging – Komt het afgesproken bezorgmoment toch niet uit? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag). Dan bekijken we de mogelijkheden om het bezorgmoment te wijzigen. Op de dag dat het bezorgmoment gepland staat is het over het algemeen niet meer mogelijk om dit te wijzigen.
Als je er na de levering achter komt dat er een artikel mist, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag). Dan sturen wij je zo snel mogelijk het ontbrekende artikel toe of betalen we het aankoopbedrag van het artikel aan je terug.
Als je er na de levering achter komt dat een artikel beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mail naar info@woodstories.nl of bel 06 – 300 431 67 (bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag). Dan zullen wij ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Wij bezorgen in Nederland én België.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging. Je kunt de klacht aan ons doorgeven via ons contactformulier.